PODZIMNÍ FOCENÍ

By Unknown - pátek, října 19, 2018

Ahoj lidi, po velmi dlouhé době sem se rozhodl sem něco hodit, každý známe ten upršený podzim. Ale letos je to jinak. Fotili jsme s mojí přítelkyní Míšou odkaz na její blog!.

Letošní podzim byl velmi teplý a já ho prochodil celý v triku. Ale co dělat když je venku tak krásně?
no jít přeci fotit. S přítelkyní jsme se rozhodli jít fotit do našeho městského parku kam chodíváme docela často "HLAVNĚ SE PSEM"

A teď´něco k fotkám fotil sem na svůj CANON 100D s 50 mm objektivem taktéž značky Canon.
Clonu mám velmi nízko na 2,0 f někdy i na 2,2 f
"ISO" Neboli světelnost sem se snažil držet na 100 ale někdy to nešlo tak sem musel trochu přidat.

V každém článku se budu snažit dát vám nějakou radu, spoustu lidi fotí na tzv Automatický Picture style. Já věřím že většina dnešních foťáku, čí kompaktů nebo dokonce mobilů už má Picture style v sobě - tím moje rada nebojte se s ním experimentovat vaše fotky tím pádem budou vypadat úplně jinak a výsledek se vám určitě bude líbit.

Na závěr vím že zde převažuje více černobílých fotografii ale mě to momentálně moc baví.






  • Share:

You Might Also Like

2 komentářů